21.11.2018 Zakończony został proces uzgadniania treści Regulaminu Monitoringu. W efekcie trwających od sierpnia br. rozmów, na wniosek Komisji Międzyzakładowej zostały wprowadzone następujące zmiany w stosunku do wersji proponowanej przez pracodawcę:
- w § 1 ust. 5 dodane zostaje zdanie o treści: Monitoring wizyjny nie może stanowić instrumentu nadzoru nad wydajnością pracy danego pracownika.
- dodany zostaje § 3 w brzmieniu: Pracodawca stosuje każdą z form monitoringu, o której mowa w niniejszym Regulaminie z uwzględnieniem zasady minimalizacji przetwarzania danych osobowych ( art. 5 ust. 1 lit. c RODO ).
Zgodnie z ustaleniami na terenie firmy nie mogą znajdować się żadne ukryte kamery, a wszystkie monitorowane pomieszczenia muszą być oznakowane w sposób widoczny i czytelny.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 12 grudnia 2018 r.