W dniu dzisiejszym 29 maja 2020 r. otrzymaliśmy odpowiedź na Nasze pismo z dnia 19 maja 2020 r. dotyczące wyznaczenia terminu spotkania w sprawie uzgodnienia daty wprowadzenia podwyżek płac.
Zarząd informuję ,,że nie ustały przyczyny, które doprowadziły do zawieszenia prowadzenia rozmów. Przeciwnie, trwa pandemia Covid-19 a Solaris w trudnych warunkach stara się minimalizować negatywne skutki dla pracowników i spółki”.
W przyszłym tygodniu poinformujemy Was o dalszych krokach, jakie podejmiemy po odpowiedzi, która ostatecznie pokazuje, jak firma podchodzi do pracowników na temat przyszłych płac. Mamy tutaj na myśli pracowników, którzy pokazali, że potrafią pracować nieustannie w trudnych warunkach zagrożenia pandemią Covid-19 i wyprodukowali znaczną (rekordową) ilość autobusów – takie informacje dostają pracownicy od przełożonych.
Pozdrawiamy
Komisja Międzyzakładowa